Kamis, 19 November 2015

Manfaat Kesihatan Reiki Energy Healing

Manfaat Kesihatan Reiki Energy Healing

Adakah anda mengalami tahap yang lebih tinggi dan lebih tinggi daripada tekanan? Adakah kekurangan anda keselarasan hidup dan mengimbangi? Adakah anda merasa perlu untuk penyembuhan fizikal, emosi dan / atau rohani? Semua ini boleh dicapai melalui Reiki Tenaga Penyembuhan.

Sesiapa pun boleh mendapat manfaat daripada reiki kira isu umur, jantina, atau kesihatan. Reiki boleh membantu semua llnesses dan masalah lain. Anda boleh menggunakan Reiki untuk sakit kepala atau sakit perut, virus, ketegangan dan kebimbangan yang juga keadaan yang lebih serius seperti kanser dan penyakit jantung. Ia boleh membantu dengan kesan-kesan sampingan rawatan perubatan arus perdana seperti kemoterapi, selepas operatively pemulihan dan kemurungan. Ia boleh digunakan untuk memperkuatkan sistem imun sebelum pembedahan atau kemoterapi dan radiasi rawatan untuk meningkatkan masa pemulihan. Reiki menggalakkan dan mempercepatkan penyembuhan semula jadi selepas pembedahan atau penyakit. Reiki akan sentiasa membawa kepada peningkatan dan beberapa orang Reiki kredit dengan jumlah penyembuhan dan penawar yang boleh disahkan melalui ujian bebas sebelum Reiki dan Reiki selepas rawatan. Walaupun mukjizat tidak boleh dijamin, hampir semua pesakit melaporkan keadaan yang lebih baik fikiran serta peningkatan dalam gejala fizikal mereka.

Reiki berasal dari Jepun, dan merupakan rawatan penyembuhan hands-on. Saluran penyembuh tenaga Reiki melalui tangan mereka sama ada dengan ringan menyentuh badan atau jarak yang dekat di atas kulit. Perkataan Reiki biasanya diterjemahkan daripada bahasa Jepun sebagai "tenaga kehidupan sejagat". Idea Jepun adalah bahawa semua makhluk hidup penuh dengan tenaga kehidupan. Jika tenaga hidup anda adalah tinggi, tubuh dan fikiran anda adalah seimbang dan sihat, kurang terdedah kepada tekanan dan kebimbangan dan lebih tahan penyakit dan penyakit. Reiki boleh membantu mengembalikan keseimbangan anda dan kesejahteraan kepada keadaan asal dan optimum. Ia adalah selamat untuk digunakan dalam perubatan bersempena arus perdana dan semua bentuk terapi alternatif.

Reiki pengalaman semua orang akan berbeza. Malah orang yang sama akan mempunyai pelbagai pengalaman dari rawatan untuk rawatan. Pesakit mungkin merasa pin panas atau sejuk, dan jarum atau kesemutan, gelombang kehangatan atau tenaga, atau merasa apa-apa. Kebanyakan orang melaporkan perasaan tahap tenaga meningkat, kelonggaran dipertingkatkan dan perasaan yang baik daripada kira-kira dan kebetulan. Pesakit sering mengalami pembebasan fizikal, emosi dan rohani semasa rawatan.

Anda harus dapat untuk mencari seorang pengamal bertauliah di kawasan anda, atau lebih baik tetapi mengapa tidak belajar menyembuhkan diri sendiri dan orang lain. Reiki dasarnya datang dari dalam diri anda, masing-masing dan setiap seorang daripada kita mempunyai potensi untuk memanfaatkan sumber tenaga ini untuk kepentingan diri kita dan orang yang kita sayangi. Jika ini yang menarik minat anda, sila lawati website kami untuk kajian lanjut rawatan penyembuhan yang menarik ini di www.learnchikara-reiki-do.com

Tidak ada komentar:

Posting Komentar