Kamis, 19 November 2015

Tips Pantas Untuk Sinusitis Relief

Tips Pantas Untuk Sinusitis Relief

Terdapat wabak yang berkembang di sini di Amerika Syarikat Anda boleh menjadi sebahagian daripada itu dan tidak tahu. Apakah ia? Is adalah Sinusitis. Ya, ya. Saya tahu 'wabak' kedengaran melampau sedikit, tetapi anggaran 40,000,000 pesakit yang mengalami resdung setahun adalah jumlah yang besar pesakit!

Malah, jumlah itu mungkin tidak dekat dengan bilangan sebenar. Cuba fikirkan tentang hal itu, anda mungkin mempunyai resdung pada tahun lalu dan jika anda berada di semua seperti saya, anda tidak pergi ke klinik tempatan dan melaporkan kes anda setiap kali anda jatuh sakit. Oleh itu, apabila anda menambah dalam orang seperti kita, yang hanya menderita di rumah, bilangan mudah boleh menjadi dua kali ganda apa laporan mengatakan.

Kerana hampir semua orang mendapat sinusitis pada satu ketika dalam hidup mereka, apa yang boleh dilakukan untuk mengurangkan dan meredakan keadaan ini?

Terdapat beberapa perkara yang boleh anda lakukan dari rumah untuk meningkatkan bukan sahaja bagaimana anda rasa, tetapi juga bagaimana cepat anda pulih daripada resdung.

Tempat pertama untuk memulakan dalam mengubati resdung peribadi anda adalah menu harian anda. Oleh yang saya maksudkan bahawa terdapat banyak barang-barang dalam diet harian kita yang memburukkan dan menggalakkan resdung. Ini makanan menyebabkan mukus biasanya boleh dikendalikan dengan baik, tetapi apabila anda mengalami jangkitan sinus atau resdung, mereka hendaklah dihapuskan buat sementara waktu supaya badan anda mempunyai sedikit kelebihan berbanding mukus. Kasar, bukan?

Sebaik sahaja anda telah berhenti membantu membiak mukus dan mendapat sistem imun anda di hadapan permainan, memberi diri anda rangsangan yang lain dengan mengambil beberapa makanan tambahan penting yang anda perlu untuk memenangi perang menentang resdung.

Dos besar vit. C adalah penting untuk memerangi jangkitan sinus. Anda boleh mengambil vitamin ini dengan makanan tambahan, tetapi anda juga akan mendapat jumlah yang menakjubkan lega dengan menggunakan vitamin C sebagai bilas hidung. Jika anda membubarkan beberapa tablet ke dalam secawan air suam, tetapi tidak panas, penyelesaian ini kemudiannya boleh digunakan bilas. Faedah yang bahawa badan anda menyerap yang tepat vitamin C melalui saluran sinus memberikan anda manfaat segera.

Menambah vitamin A juga berharga perjuangan anda untuk menyembuhkan resdung. Sayur-sayuran berdaun memberikan vitamin ini, tetapi ia juga boleh diambil dalam bentuk pil. Juga, ambil perhatian bahawa anda boleh menggunakan vitamin A dalam kaedah bilas hidung ke atas dengan keputusan yang baik juga. Tisu sinus adalah cepat untuk menyerap vitamin dalam kaedah ini.

Saya hanya tercalar permukaan banyak perkara yang boleh dilakukan secara semulajadi untuk mengubati resdung. Ramai yang lain ubat semula jadi adalah mudah untuk disediakan untuk anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar